Den fynske virksomhed 3C Retail har været et særdeles velkendt brand i Danmark i fire årtier, hvor 3C Retail har udviklet sig fra kun at udleje vaskemaskiner over telefonen til at være en onlinevirksomhed, der er blandt de stærkeste spillere på det danske marked, når det kommer til lån og finansiering, igennem datterselskaber som L'EASY og Facit Bank.
En stor del af hemmeligheden bag 3C Retails succes ligger i omstillingsparatheden, og det gælder ikke mindst i virksomhedens onlineløsninger, hvor Ecreo i en årrække har stået for at levere den platform, som skulle hjælpe 3C Retails kunder i mål.
Det betyder, at online manager Mike Odgaard Sørensen har en ugentlig arbejdsdag sammen med udviklerne hos Ecreo for at sikre, at alt går, som det skal, og at den aktuelle udvikling er i tråd med 3C Retails behov.
"Kunden er kongen hos os. Vi gør alt, hvad vi kan for at give vores kunder den bedste oplevelse og for at køre alle processer ordentligt. Det betyder dels, at vi hele tiden skal være obs på, at alt skal være optimeret, og at maskinrummet skal fungere så godt som muligt for kunden"
Mike Odgaard Sørensen
Online Manager hos 3C Retail
"Allerede før jeg kom til 3C Retail for ni år siden, arbejdede man sammen med Ecreo. Jeg kan ikke huske, om jeg mødte Brian og Anders på min første arbejdsdag, men det kan ikke have været langt fra, og i de sidste fem år har jeg haft min faste gang hos Ecreo hver tirsdag" fortæller Mike Odgaard Sørensen, som også var med i 2016, da 3C Retail skiftede fra Ecreos egen løsning til Umbraco, der siden har været platformen.
"Vores første løsning var udviklet fra grunden specifikt til vores behov, og den opfyldte som udgangspunkt alle krav, ligesom platformen var klippestabil. Vi har faktisk stadig nogle projekter kørende. Men vi ønskede en mere universel og mere fremtidssikret løsning, og det fik vi med Umbraco. Vi har stadig Ecreo som leverandør, men der er mange flere udviklere, der kan finde ud af Umbraco, og derfor er vi ikke sårbare nu, hvis Anders eller Brian holder ferie" siger Mike Odgaard Sørensen med et smil.
Ifølge Mike Odgaard Sørensen opererer 3C Retail i et marked, der aldrig står stille, og det betyder, at der altid er nye idéer og opgaver, som skal diskuteres med udviklerne.
"Kunden er kongen hos os. Vi gør alt, hvad vi kan for at give vores kunder den bedste oplevelse og for at køre alle processer ordentligt. Det betyder dels, at vi hele tiden skal være obs på, at alt skal være optimeret, og at maskinrummet skal fungere så godt som muligt for kunden" siger Mike Odgaard Sørensen, som understreger, at 3C Retails website aldrig bliver færdigt.
"Det er en dynamisk størrelse, og derfor er det også ekstremt vigtigt, at vi har et brandvarmt samarbejde med Ecreo. De kender vores forretning helt ind til benet, og derfor kan de give os værdifuld sparring i forhold til faldgruber og muligheder i vores udvikling".
Giv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53