Hvad er den reelle forskel på en kundeportal og e-handel?
Martin har fundet en undersøgelse fra Dansk Industri, der viser, at 49% af B2B-virksomheder fravælger e-handel, fordi deres produkter er for komplicerede.
Det, som vi oplever, når vi kommer ud til kunder med komplicerede produkter er, at de ikke ønsker e-handel, men at de derimod godt kunne bruge en kundeportal for at komme i mål med deres ønsker og behov.
I videoen viser Martin den reelle forskel på en kundeportal og e-handel, og hvornår man kan bruge den ene fremfor den anden.
Se med, når Martin forklarer forskellen
Denne gang består Morgenkoppen af et kig ind i fremtiden med Umbraco og en snak om deres roadmap og opgraderingsstrategi.
Læs mereHvornår giver en PIM værdi? Det spørgsmål får vi tit som udviklingshus, og du får svaret lige her i videoen.
Læs mereHvad er de største barrierer ved B2B e-handel, og hvordan løser du dem? Det kigger vi nærmere på her.
Læs mereKom med til årets største e-handelskonference og bliv inspireret. Vi har teamet op med gode venner fra Struct og BigCommerce, så kig forbi vores stand til en snak om én samlet digital platform til strategisk e-handel.
Læs mereUdviklingshuset Ecreo kan igen se tilbage på et succesfuldt år med markant vækst både i omsætningen og på bundlinjen.
Læs mereOg hvorfor er det et vigtigt parameter, når det kommer til at øge din virksomheds værdi markant? Dét giver Michael Wilkens dig svaret på i denne artikel.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53