Hvad er den reelle forskel på en kundeportal og e-handel?
Martin har fundet en undersøgelse fra Dansk Industri, der viser, at 49% af B2B-virksomheder fravælger e-handel, fordi deres produkter er for komplicerede.
Det, som vi oplever, når vi kommer ud til kunder med komplicerede produkter er, at de ikke ønsker e-handel, men at de derimod godt kunne bruge en kundeportal for at komme i mål med deres ønsker og behov.
I videoen viser Martin den reelle forskel på en kundeportal og e-handel, og hvornår man kan bruge den ene fremfor den anden.
Se med, når Martin forklarer forskellen
Cookie accept mangler for at vise video
For at kunne vise denne video, skal du acceptere vores cookiepolitik. Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse på vores hjemmeside og sikrer, at alt fungerer gnidningsfrit. Klik venligst på knappen nedenfor for at acceptere cookies og nyd videoen.
Denne gang består Morgenkoppen af et kig ind i fremtiden med Umbraco og en snak om deres roadmap og opgraderingsstrategi.
Læs mereHvornår giver en PIM værdi? Det spørgsmål får vi tit som udviklingshus, og du får svaret lige her i videoen.
Læs mereHvad er de største barrierer ved B2B e-handel, og hvordan løser du dem? Det kigger vi nærmere på her.
Læs mereSkal udviklingen foregå internt i organisationen eller lægges ud til en ekstern partner? Det tager vi en snak om i episode 2 i vores serie om 'Digital strategi
Læs mereHvorfor er organisering, kompetencer og interne ressourcer afgørende for digital succes? Få svaret i episode 1 i vores serie om Digital strategi.
Læs mereVores digitale indspark Morgenkoppen har fået et ekstra skud espresso og bliver nu relanceret som podcast. Lyt med, når vi lægger ud med 10 episoder om digital strategi.
Læs mereGiv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53