morgenkoppen

Skalerbar e-handel med BigCommerce

Se eller gense Morgenkoppen BigCommerce Edition


Hvis du ikke havde mulighed for at være med, da Martin Saaby havde besøg af Theis Vedel fra BigCommerce den 16. juni i Morgenkoppen hos Ecreo – eller du bare ønsker at gense udsendelsen, kan du se med her.

 

Hvis du hellere vil læse spørgsmålene og svarene, så kan du se nedenfor, hvor vi har samlet de vigtigste nedslag fra udsendelsen:

 

Hvad er BigCommerce egentlig?

BigCommerce er et SaaS-produkt, altså Software as a Service. Men hvor SaaS-løsninger traditionelt har været helt lukkede systemer, har BigCommerce adskilt sig helt tilbage fra 2014 ved at fokusere skarpt på e-handelsdelen, og samtidig være åben på en måde, som betyder at ca. 95 procent af de ting, man kan med platformen, dem kan man også tilgå gennem API’er.

 

Og modsat OpenSource-filosofien, så betyder SaaS, at alt hvad der er af opgraderinger og nye features, er en del af pakken. Du betaler en månedlig pris, og til gengæld sørger vi for, at alle services er sikre, opdaterede og klar.

 

Er BigCommerce både til B2B og B2C

Absolut, og især hybridmodellen. Man kan sige, at det er født som et B2C-produkt, men det har udviklet sig med tiden. De forventninger man har fra B2C med, at det skal være nemt og hurtigt, og at systemet skal kunne huske, hvad brugerne gør, er med. Og samtidig har vi en decideret B2B Edition, og vi har dedikeret meget af vores tid til business-delen.

 

Kan man være for lille til BigCommerce?

Det hele er der. Man kan sige, at kunderejsen ligger online. Vi startede som B2C, og hvis du har lyst til at lægge ud med den lille løsning, hvor du selv sørger for det hele med de moduler, der er stillet til rådighed, kan du det. Og så kan løsningen vokse med kunden, så hvis projektet bliver en kæmpe succes, så er alle tænkelige skaleringer til rådighed i boksen.

 

Se hele Morgenkoppen og bliv meget klogere

Andre videoer
Bliv klogere på Struct PIM
pim Bliv klogere på Struct PIM

Se med, når Morgenkoppen denne gang byder på en introduktion til Struct PIM med Sales Partner specialist, Per Orloff, fra Struct.

Læs mere
Generelt om Umbraco
e-handel Generelt om Umbraco

I denne udgave af Morgenkoppen har vi brygget et afsnit om de generelle fordele ved Umbraco og de nyeste releaset i version 11.

Læs mere
Introduktion til composable commerce
e-handel Introduktion til composable commerce

Se med, når Martin gør dig klogere på begrebet composable commerce, og hvorfor det er det nye sort.

Læs mere
Nyeste insights
Intern, ekstern eller hybrid? Din løsning - dit setup
digital strategi Intern, ekstern eller hybrid? Din løsning - dit setup

 Skal udviklingen foregå internt i organisationen eller lægges ud til en ekstern partner? Det tager vi en snak om i episode 2 i vores serie om 'Digital strategi

Læs mere
Sådan bygger du den rette organisation til digital succes
digital strategi Sådan bygger du den rette organisation til digital succes

Hvorfor er organisering, kompetencer og interne ressourcer afgørende for digital succes? Få svaret i episode 1 i vores serie om Digital strategi.

Læs mere
Digital strategi for mellemstore og store virksomheder
digital strategi Digital strategi for mellemstore og store virksomheder

Vores digitale indspark Morgenkoppen har fået et ekstra skud espresso og bliver nu relanceret som podcast. Lyt med, når vi lægger ud med 10 episoder om digital strategi.

Læs mere
Martin 3
Skal vi styrke din digitale forretning?
Martin er altid klar på en indledende snak med fokus på at styrke din forretning.

Giv Martin et kald

eller send ham en mail

Din strategiske udviklingspartner

Ecreo

Stærmosegårdsvej 8

5230 Odense M

+45 70 23 71 71

info@ecreo.dk

CVR 30 70 82 53