Forskellen på B2C- og B2B-kunders forventninger, når de handler online, er i dag forsvindende lille. Det skal være nemt at være kunde, og det stiller højere krav til nutidens B2B-virksomheder, når det kommer til parametre som datakvalitet, personalisering, tilgængelighed og kundeoplevelse. Convenience er helt centralt, men hvis du imødekommer kundernes krav, kvitterer de med selvbetjening og øget loyalitet.
En skræddersyet kundeportal med funktioner som avanceret produktkonfiguration, tilbudshåndtering, adgang til kundespecifikke priser og sortimenter samt detaljeret indsigt i ordrehistorik og fakturaoverblik kan hjælpe dig med at indfri netop dét. Optimér din digitale forretning med en ambitiøs kundeportal og gør det lettere for dine kunder at handle hos dig end hos konkurrenten.
Har du allerede en velfungerende kundeportal? Så er der markante forretningsmæssige gevinster at hente ved at gå til næste niveau af e-handel og skabe en digital platform, der forener salg på tværs af flere kanaler som fx B2B og B2C.
Ryk dine sælgere ud af ERP og ind på samme digitale platform, som dine kunder handler på, og styrk hele salgsprocessen og relationen til dine kunder. Det gør, at du på én og samme gang kan yde en personlig service målrettet den enkelte kunde og samtidig udstyre dine sælgere med et yderst effektivt salgsværktøj.
Giv Martin et kald
eller send ham en mail
Ecreo
Stærmosegårdsvej 8
5230 Odense M
+45 70 23 71 71
info@ecreo.dk
CVR 30 70 82 53